بهترین اخبار روز جدید از سایت های مختلف | موزیک سهیل

اخبار جدید سایت های جدید - موزیک سهیل
مشخصات بلاگ

موزیک سهیل - خبرهای روز سایت ها و وبلاگ های جدید - تنها بلاگ خبر های جدید سایت ها - وبلاگ موزیک سهیل را دنبال کنید و از فوق العاده ترین مطالب سایت ها لذت ببرید
وبلاگ شخصی موزیک سهیل

طبقه بندی موضوعی
چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۰، ۰۱:۴۳ ب.ظ

بک لینک Pbn

پیشنهاد میکنم برای درک بهتر این موضوع، بعد از خواندن این مقاله سراغ دیگر مقاله های آموزش ساخت بک لینک و لینک بیلدینگ هم رفته و آنها را مطالعه و ویدیوهایشان را مشاهده کنید. در ادامه میخواهم در مورد نکات مهم دریافت بک لینک با شما صحبت کنم. در لینک سازی پی بی ان شما به وبلاگ ها و سایت های نیاز دارید که دارای اعتبار بالایی از دید گوگل باشند. یکی از ابزار های کاربردی گوگل برای وب مستران است که وب مستران میتوانند با استفاده از این ابزار بک لینک هایی که از سایت های خاص و یا حتی به صورت موردی، بک لینک های یک صفحه از یک دامنه را بی اثر کنند.

Pbn در سئو چیست

به شکل خلاصه هر بک لینکی که به وب سایتتان داده میشود، میتواند یا مقدار follow را داشته باشد یا nofollow. یا به آنها چیزی شبیه این را بدهید. Pbn در سئو چیست فوتر (footer) یا بخش پایینی سایت که اغلب اطلاعات تماس و… اما امروز اگر وب سایت مبدا اعتبار پایینی داشته باشد، ممکن است لینک دادنش به شما حتی باعث کاهش قدرت سئو سایتتان شود! این یعنی اگر من بخواهم به جای دریافت لینک مصنوعی صبر کنم تا بقیه خوب بودنم را تشخیص داده و خودشان اقدام به دادن بک لینک به سایتم بکنند، حداقل باید 3/4 سال به صورت مداوم کار کنم.

لینک سازی Pbn

همینطور گفتم که سئوکارهای کلاه سیاه به جای رفتن مسیر طبیعی و دریافت بک لینک، پیشدستی کرده و خودشان اقدام به خرید و دریافت بک لینک مصنوعی کرده و میکنند. اما اگر به جای زمان میخواهید از جیب تان مایه گذاشته و سریع تر به نتیجه برسید، باید اقدام به خرید بک لینک کنید. پس من و شما هم مجبوریم برای عقب نماندن از آنها، خودمان شروع به ساخت و خرید بک لینک کنیم. قبل از شروع باید به این نکته اشاره کنم که حساس ترین بخش سئو سایت، همین سئو خارجی و دریافت بک لینک است.

بک لینک پی بی ان

در اصل وجود 100 لینک از یک وب سایت به سایت شما، نشان از یک رفتار مصنوعی است؛ اینکه شما احتمالا اقدام به خریداری بک لینک کرده اید. در بخش های قبلی مقاله اشاره به این کردم که: فلسفه بررسی بک لینک ها توسط گوگل برای رتبه بندی، این بود که افراد به وب سایت های معتبر در سطح وب لینک داده تا گوگل و کاربران آن را شناسایی کنند. خب، تا اینجا فهمیدیم که بک لینک چیست و همینطور چطور اعتبار یک بک لینک در نظر گوگل تعیین میشود.

علاوه بر این، هر صاحب سایتی میتواند در زمان انتشار یک لینک در محتوایش، مقدار آن را تغییر داده و به نوفالو تبدیلش کند تا اعتباری از سایتش به سایت مقصد منتقل نشود. اما این فرآیند باید به صورت کاملا مخفیانه انجام شود! یعنی طوری آن را انجام بدهیم که گوگل تصور کند واقعا این فرآیند دریافت بک لینک طبیعی است. تاثیرگذاری بک لینک­های PBN چه مدت به طول می انجامد؟ بعضی از مطالب کوتاه می باشند که شما در اول در شبکه های خود با لینک مستقیم به سایتتان قرار می دهید. محتوای تکراری و قدیمی: اگر محتوای سایتهای مختلف شما تکراری یا کپیشده باشند یا به طور متناوب سایت خود را بهروزرسانی نکنید، گوگل متوجه میشود و در نتیجه واکنش نشان میدهد.

نام صاحب دامنه: طبیعتا مالکیت دامنهها اهمیت دارد و وقتی متوجه شود تمام سایتهای موجود در یک شبکه به نام یک نفر یا شرکت است، طبیعتا از ماجرا باخبر میشود. اگر در ابتدای راه هستید و میخواهید به سئوی وب سایتتان، کمک کنید، بک لینک PBN یکی از بهترین گزینههای پیش رویتان است. پس از آنالیز و بررسی وب سایت خود و پیدا کردن لینک های اسپم، برای استفاده از ابزار دیس اوو، ابتداعا باید آدرس های بک لینک ها در یک فایل txt فهرست بندی کنید. قدم صفر، این است که ابتدا تصمیم تان را در مورد بک لینک ها بگیرید.

بک لینک PBN

بنابراین اگر علم کافی در این زمینه ندارید، بهتر است از متخصصِ این کار کمک بگیرید تا با هشدار پنالتی از سوی گوگل مواجه نشوید! این یعنی اگر من با انکر تکست “آموزش سئو” برای صفحه ای در سایتم بک لینک بگیرم، به گوگل میگویم که این صفحه باید با همین کلمه در نتایج سئو شود. زمانی که بک لینکی از سایتی به شما داده شود و مقدار rel آن follow در نظر گرفته شده باشد، این یعنی سایت مبدا به گوگل گفته من سایت مقصد را از نظر اعتبار تایید میکنم.

همیشه از یک نفر خرید نکنید و نام و اطلاعات خود را برای هر دامنه در اختیار دیگران قرار ندهید. اما بعضی از سازندگان سایت ها این مقدار را در بخشی از سایتشان برابر با نوفالو قرار میدهند. قبلا با توجه به مهم بودن تعداد لینک ها و نه اعتبارشان، صفحات یا اصطلاحا مزارع لینکی در بعضی سایت ها وجود داشت که صرفا کارشان تبادل لینک با بقیه وب سایت ها بود. اما امروز شرایط فرق کرده و گوگل نسبت به تعداد لینک خروجی یک صفحه حساسیت نشان میدهد. اما اگر مقدار rel برابر با nofollow باشد، به گوگل گفته شده که هیچ اعتباری از من به این سایت منتقل نکن چون من آن را تایید نمیکنم.

ببینید درست است که گوگل میگوید صبر کنید تا بقیه به صورت خودکار به شما لینک بدهند، اما طبق تجربه من و همه سئوکارها، به هیچ عنوان چنین چیزی امکان پذیر نیست. یکی از تکنیک های کلاه سیاه سئو، دریافت بک لینک از سایت هایی بود که اصلا هیچ ارتباطی به وب سایت ما نداشتند. اگر میخواهید بک لینک بسازید، خب باید حداقل در روز بین 2 الی 6 ساعت برای ساخت بک لینک زمان صرف کرده، سایت های مختلفی که اجازه ساخت بک لینک میدهند را پیدا کرده و از آنها به سایت تان لینک بدهید. یعنی شبکهای از بلاگها که بهصورت تکتک رنک خوبی ندارند ولی در کنارهم میتوانند رنک خوبی را ازنظر سئو رقم بزنند.

جایگاه لینک های خروجی را به خوبی مشخص کنید! بعد از اینکه تحقیق کلمات کلیدی خود را انجام دادید لازم است تا آنها را جداسازی کرده و برای هر یک متناسب با ماهیتی که دارد صفحه ای جداگانه بر روی سایت خود ایجاد کنید که اصطلاحا به آن کیورد تارگتینگ گفته می شود. از نقشه ها یا مپ های متفاوت برای لینک سازی استفاده کنید. از نظر گوگل، اعتبار بک لینکی که در میان یک محتوا یا همان بدنه وب سایت باشد، بیشتر از بقیه بخش هاست است. مثلا در این لینک:((دوره آموزش سئو)) انکر تکست، همان واژه “دوره آموزش سئو” است.

بک لینک چند مرحله ای

اما اصلا مگر قرار است ما از جایی بک لینک بگیریم؟ دقت کنید که گوگل برای تعیین ارزش بک لینک، هم به اعتبار کل سایت نگاه میکند و هم اعتبار صفحه مبدا لینک. به طور پیش فرض همه لینک های سطح وب دارای مقدار فالو هستند. این کد، دارای یک سری ویژگی ها است و یکی از این ویژگی ها rel نام دارد. این ویژگی میتواند مقادیر زیادی داشته باشد و دوتای این مقادیر هم follow و nofollow هستند. گفتم قبلا برای گوگل، تعداد لینک های وب سایت شما اهمیت زیادی داشت.

جواب سؤال شما بله است. درست است که دریافت لینک و بک لینک در رتبه بندی خود در صفحه نتایج Google مهم است ، اما چون بسیاری از افراد وقت ، پول و تخصص لازم برای ایجاد یک PBN حرفه ای را ندارند. چگونه بک لینک درست کنیم؟ دلایل استفاده از بک لینک pbn چیست؟ در این شرایط راهکاری تازه برای ساخت pbn به وجود آمد. پس با این توصیفات بهترین PBN ها در ایران متعلق به ناصر رسولی میباشد. اما امروز تعداد دامنه هایی که به سایت شما لینک میدهند اهمیت دارد. اما امروز نبود ارتباط بین وب سایت مبدا و وب سایت مقصد، کمی باعث ناراحتی گوگل میشود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۲۴
soheil shahriyari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی