بهترین اخبار روز جدید از سایت های مختلف | موزیک سهیل

اخبار جدید سایت های جدید - موزیک سهیل
مشخصات بلاگ

موزیک سهیل - خبرهای روز سایت ها و وبلاگ های جدید - تنها بلاگ خبر های جدید سایت ها - وبلاگ موزیک سهیل را دنبال کنید و از فوق العاده ترین مطالب سایت ها لذت ببرید
وبلاگ شخصی موزیک سهیل

طبقه بندی موضوعی
جمعه, ۲۶ آذر ۱۴۰۰، ۰۵:۳۳ ب.ظ

دعای مهره مار چیست ؟

زبان دشمنان فرد را میبندد و دیگران را مطیع میکند؛ بعد از شکار و دریدن آلت تناسلی حیوان و نوشتن دعای آن ۴۰ روز طول میکشد تا اثرش را در زندگی فرد بگذارد. به طور کل اگر شما می خواهید بخاطر این مهره های مار که برای خرید آنها هزینه میکنید، در زندگی شما موثر باشد، شما تنها باید یکی از دو نوع دعای مهره مار هندی شاه کبری و یا مهره مار هندی دابویا را تهیه نمایید. کلمه عقد یا همان صیغه عقد مهره مار دقیقاً همان به نام زدن مهره مار است.

دعای مهره مار بنام زدن

همان طور که پیش تر نیز گفتیم کارایی مهره های مار هم از دید علمی و هم از دید تجربی ثابت شده است، پس شما نباید هیچ گونه تردیدی هنگام خرید این نوع مهره ها به دل خودتان راه دهید. دسته اول مهره مار ایرانی یا همان آبزی که سایز آنها به اندازه لپه یا عدس است و قدرت مغناطیسی بسیاری ضعیفی دارند. دیده شده افرادی در ایران ضمن فروش مهره هایی شبیه به مهره مار بجای طلسم مهره مار ادعیه و طلسمهایی که اصلا ربطی به مهره مار ندارد را به خریداران داده و پول زیادی میگیرند مانند دعای تقویت حافظه یا دعای مطالعه.

غذای مهره مار

سنگ مهره مار همانند سنگ های دیگر مانند فیروزه ، زمرود ، عقیق ،شرف الشمس و غیره دارای یکسری انرژی درمانی و مغناطیسی است با این تفاوت که قدرت بار مغناطیسی موجود در مهره مار از تمامی این سنگ ها بیشتر بوده که در نتیجه می تواند انرژی مثبت بیشتری را جهت تقویت مغناطیس بدن شخص جذب کند. مهره مار مامبای سیاه به دلیل دارا بودن میدان مغناطیسی بسیار قوی می تواند براحتی انرژی های مثبت را جهت تقویت مغناطیس بدن شخص تامین کند. به دلیل جذب انرژی های مثبتی که در اطرافش ایجاد می کند و انتقال این انرژی به صاحب آن، باعث شده کارایی مهره مار، زیاد شده، و افزایش رزق و روزی برای دارنده مهره داشته باشد.

همچنین داشتن مهره را راهی برای ثروتمند شدن و جذب موفقیت های شغلی می دانستند. این نوع از مهره ها بدلیل دارا بودن خاصیت مغناطیسی بسیار قوی و قدرتمند قابلیت خوانده شدن دعا و بنام زدن مهره مار را دارند. این فعال شدن مهره مار هم به واسطه دعا و طلسمات مخصوصی که روی مهره ها انجام می شود قابل انجام است. همانطور که در بالا ذکر شد ، یکی از بهترین نژادهای مهره مار که می توان دعا یا ذکر مربوط به آن را انجام داد ، مهره مار شاه کبری هندی است.

پیشتر نیز اشاره کردیم که مرحله بنام زدن یا عقد مهره مار با گرفتم مشخصات فردی از صاحب مهره مار قابل انجام است. مهره مار شاه کبری، یکی از مهرههای مار بسیار پرطرفدار این روزها است که به شاه مهره ی هندی نیز معروف هستند. این افراد می توانند با استفاده از خواص مهره مار، با جذب مشتری بیشتر، رزق و روزی خودشان را زیاد کنند، و به همین طبع، درآمد آنها افزایش می یابد. به دلیل اقلیم خاصی که این نوع مارها در آنها زندگی میکند خاصیت انرژی مغناطیسی در مهره مار این نوع مارها به مراتب بیشتر از انواع مختلف مارهای دیگر است.

دانلود دعای مهره مار

درحالی که اینطور نیست انسان نباید تا آخر لحظه امید خود را از دست دهد چون تنها امید اسد که به زندگی شیرینی می بخشد. و بیشتر بزرگان ، اشراف زاده ها و شاهزاده ها و یا کسانی که تاجر بودند، و از لحاظ مالی مشکلی نداشتند، مهره مار را جهت، محبت در بین عموم، برای اینکه در بین مردم با اعتماد باشند، برای به دست آوردن مقام و ثروت و حکمرانی و حفظ جان و مالشان استفاده میکردند. که برخی از افراد، یا می توان گفت اکثر افراد، از این سنگ جادویی، برای کسب ثروت استفاده می کنند، تا خودشان را از شر بدبختی و فقر نجات دهند، و در نقطه ای از رفاه و خوشبختی قرار گیرند.

در نتیجه مهره مار با محبوبیتی که برای خود کسب کرد توانست طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کند. مهره مار دابویا گونه های مختلفی دارد برای مثال خواص مهره مار نوعی که در هند زندگی میکند با خواص مهره ی ماری که در سریلانکا زندگی می کند با هم متفاوت است. و همچنین می توانند با خیال راحت مهره را به کسانی که از وضعیت شغلی خود ناراضی هستند، پیشنهاد بدهند تا همه از این کارایی مهره مار، در همه زمینه های زندگی به خصوص افزایش رزق و روزی و ثروت استفاده کنند، و شرایط خود را بهبود ببخشند.

این مهره مار هندی یکی از نژاد های بسیار پر طرف دار و معروف در دنیا می باشد. توجه داشته باشید که علاوه بر این که مهرههای مار آبزی ایرانی هیچ قدرت مغناطیسی ندارند، احتمال این که شما بتوانید در این مکان ها دو مهره را پیدا نماییم که برای جفتهای مختص به هم باشد تقریباً صفر می باشد. اگر شما گذرتان به محل پرورش مارهای آبزی بیفتد ممکن است بتوانید هزاران مهره مار که پس از جفت گیری در کف آب آکواریوم ها ریخته شده است را پیدا نمایید.

دعای مهره مار

جالب است بدانید که خواص مهره مار دابویای هندی بیشتر از نوع سریلانکایی آن است، پس بنابراین ما میتوانیم مهره مار دابویای هندی را از لحاظ مغناطیسی پرقدرت ترین و جذاب ترین مهره مار موجود روی زمین قرار دهیم. در حالت کلی اگر ما بخواهیم کیفیت گونه های مختلف مهرههای مار موجود در جهان را تشخیص دهیم، به راحتی میتوانیم بگوییم که ما می توانیم مهره مار دابویای هندی را در یک طرف ترازو و سایر نژاد های مهرههای مار را در طرف دیگر ترازو قرار دهیم و با این حال کفه ترازوی مهره مار هندی دابویا بسیار سنگین تر خواهد بود.

زیرا انواع مختلف دیگر این مهرهها هیچگونه انرژی مغناطیسی ندارند، و با خرده سنگ های معمولی که ممکن است در زیر پایتان هنگامی که در خیابان راه می روید پیدا شود هیچ گونه تفاوتی ندارند. زمان حرکت کردن و به هم چسبیدن آنها ممکن از از چند دقیقه تا چند ساعت متغیر باشد و این هم به دلیل شرایط فیزیکی و روحی مارها در زمان جفت گیری میباشد.

شاید شما هم شنیده باشید ، وقتی کسی محبوبیت و جذابیت دارد و در رابطه های خود موفق است ، به اصطلاح می گویند فلانی مهره مار دارد . البته برخی از افراد به آن شاه مهره نیز می گویند که کاملا یکی است. مار های آبی و مار پیتون از گزینه های محبوب مردم چین هستند، اما با این حال مار کبری نیز مورد استفاده آن ها قرار می گیرد. انواع مهره مار ایرانی به دو گروه مهره مار آبزی و مهره مار خاکی دسته بندی میشوند، که هر کدام از اینها ویژگی های خاص خود را دارد اما شباهت ظاهری زیادی با هم دارند.

دعای مهره مار برای ازدواج

یکی دیگر از انواع مهره مار موجود در ایران مهره مار آبزی ایرانی است. جالب است بدانید که تنها نصف تاثیراتی که ما از گونه های مختلف مهره های مار می گیریم به واسطه انرژی مغناطیسی موجود در این دو مهره مار است. برای اینکه بدانیم روش صحیح استفاده از مهره مار چه فایده ای خواهد داشت باید به چندین نکته توجه داشته باشیم تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن از مهره های خود نتیجه مطلوب را دریافت کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۲۶
soheil shahriyari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی