بهترین اخبار روز جدید از سایت های مختلف | موزیک سهیل

اخبار جدید سایت های جدید - موزیک سهیل
مشخصات بلاگ

موزیک سهیل - خبرهای روز سایت ها و وبلاگ های جدید - تنها بلاگ خبر های جدید سایت ها - وبلاگ موزیک سهیل را دنبال کنید و از فوق العاده ترین مطالب سایت ها لذت ببرید
وبلاگ شخصی موزیک سهیل

طبقه بندی موضوعی
پنجشنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۲۵ ب.ظ

خرید ارزهای دیجیتال؛ صرافی داخلی یا خارجی؟

زمانی که فینیکس را باز میکنید، ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید، اگر حساب کاربری ندارید، میتوانید به سرعت ثبت نام کرده و کار خود را آغاز کنید. را در اختیار کاربران خود قرار دهد. خرید و فروش ارز دیجیتال کاخرید و فروش ارز دیجیتال ر دشواری نیست، برای این کار به یک پلتفرم ایمن و جامع نیاز دارید تا بتوانید به آسانی در هر زمانی ارز دیجیتال خود را بفروشید یا ارز جدیدی خریداری کنید، نمونههای خارجی بسیاری برای اپلیکیشنهای معاملاتی ارزهای دیجیتال وجود دارد اما با توجه به تحریمهای مالی، کار کردن با آنها برای ایرانیها دشوار است.

 

خرید ارز دیجیتال

 

بازار کریپتوکارنسی ها شامل ارزهای دیجیتال زیادی هست که به دلیل رشدهای قیمتی زیادی که در سال های گذشته داشته، مورد استقبال تریدرها و معامله گران زیادی قرار گرفته و تونسته به یکی از محبوب ترین بازارهای مالی با مارکت کپ بزرگ تبدیل بشه. این افزایش قیمت تا اوایل سال ۲۰۲۱ نیز ادامه یافت به طوری که در اولین ماه این سال قیمت بیت کوین ۳۲۷۰۰ دلار رسید. فینیکس مانند تمام اپلیکیشنهای مالی و معاملاتی محیطی متراکم دارد، زمانی که وارد برنامه میشوید در هر صفحه گزینههای مختلفی برایتان به نمایش درمیآید، اتفاقی که دیگر میتوان به عنوان نکته منفی از آن یاد کرد، البته این شلوغی، طبیعت برنامههای مالی و معاملاتی است و باید با آن کنار بیاییم.

برخی از سایت های تحلیلی مانند میداس سرمایه و اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال که سال هاست در زمینه بازارهای سرمایه ای از جمله بورس، فارکس و ارزهای دیجیتال فعالیت داشته و دارند می توانند مرجع خوبی برای پیدا کردن این دست از وب سایت های ارز دیجیتال باشند. اگرچه برخی از فعالان حوزه رمزارزها بر این باور هستند که اتفاقات اخیر از جمله سخنرانیهای وارن بافت درباره بیت کوین و تصمیمات ایلان ماسک درباره این رمزارز تاثیر منفی بر روی قیمت بیت کوین و میزان خرید بیت کوین داشته است، اما همچنان شاهد فعالیت این رمزارز و حضور پررنگ آن در بازار کریپتو هستیم.

خرید بیت کوین بدون احراز هویت از یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی و خارجی

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

ولی میبایست توجه داشت که قانونی شدن به معنی آغاز فعالیت نمیباشد، بلکه بهمنظور آغاز فعالیت ماینینگ باید از وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) جواز اخذ نمود. توضیح مربوط به پنج بخش را در ادامه مقاله بیان خواهیم کرد اما موردی که در مورد رابط کاربری اهمیت دارد، رنگ تقریبا یکنواخت برنامه است. رابط کاربری فینیکس با رنگ روشن و مایل به طوسی در پنج بخش یا منوی اصلی طراحی شده است. اما طولی نکشید که قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۰ به ۲۴۰۰۰ دلار رسید. اما پیشرفت قیمت بیت کوین به اینجا نیز ختم نشد و در ماه اپریل سال ۲۰۲۱ (اردیبهشت ۱۴۰۰) بیت کوین به بالاترین قیمت خود یعنی ۶۴۰۰۰ دلار رسید.

اگرچه اتفاقات اخیر سبب بروز نوساناتی در قیمت بیت کوین و تغییر میزان طرفداران آن شده است اما میتوان گفت که بیت کوین هنوز هم حتی با ورود تعداد زیادی رمزارز به دنیای کریپتو، طرفداران خاص خود را دارد و به عنوان برترین رمزارز بازار کریپتو شناخته میشود. اما جای نگرانی نیست، سرویسهای داخلی قدرتمندی در این زمینه فعال هستند و کار خرید و فروش ارز دیجیتال را برای ایرانیها تسهیل بخشیدهاند، یکی از این سرویسهای ایرانی برنامه فینیکس است که هم تحت وب و هم با یک اپلیکیشن اختصاصی به کاربران خدمترسانی میکند. آنچه مشهود است این است که در سال ۲۰۲۲ نیز به احتمال بسیار قوی بیت کوین همچنان به عنوان یکی از بازیگران اصلی دنیای کریپتو ایفای نقش میکند.

بهترین صرافی برای خرید ارز دیجیتال

برنامه فینیکس برای دریافت عکس شما برای احراز هویت و عکس پروفایلتان اجازه دسترسی به حافظه و دوربین را طلب میکند و به جز آن هیچ دسترسی دیگری ندارد، همچنین برنامه در زمان قطع بودن اینترنت نیز کار میکند اما اطلاعات به نمایش گذاشته شده به روز نیست و نمیتوان هیچ معاملهای در آن انجام داد. در حال حاضر همچنان بحثهای بسیاری بر سر قانونگذاری ارزهای دیجیتال وجود دارد، اما به طور کلی مبادلات این داراییها در جریان است و هیچ منع قانونی برای آنها وجود ندارد. در ادامهی مقاله لیستی از ۵ صرافی برتر ارزهای دیجیتال را آماده کردهایم، تا برای شما پروسهی انتخاب صرافی مناسب را آسانتر کنیم.

یعنی به قیمت ارزانتر توسط نهنگها خریداری و تا زمان مناسب هولد شود تا دوباره با قیمت بالاتر به چرخه بازگردد. با وجود افزایش علاقه کاربران به معامله ارزهای دیجیتال، تصمیم داریم تا اپلیکیشن فینیکس، یکی از جدیدترین سرویسهای معاملاتی حوزه ارزهای دیجیتال را معرفی و خدمات آن را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. به عنوان یک جمعبندی باید گفت که فرقی ندارد چه آیندهای در انتظار بیت کوین است؛ چون این رمزارز اولین نسل از ارزهای دیجیتال است. اما این باور با ماهیت ضد تورمی بودن بیت کوین در تضاد است و از آنجایی که اتفاقات اخیر توسط افراد و ارگانهای مختلفی از جمله ایلان ماسک، دولت آمریکا، وارن بافت و مسائل امنیتی و جنگ میان کشورها به وقوع پیوسته است، نمیتوان خیلی به این باور متکی بود و مسائل را به سیاستهایی از پیش تعیین شده ارتباط داد.

در زمان بهتر شدن اوضاع میتوان با فروش بیت کوین در خرید ارز دیجیتال EXonyx آن را به ارز رایج محل زندگی خود تبدیل کرد. برخلاف سیگنال متنی، سیگنال روی نمودار حالت داینامیک Dynamic و پویا داره، یعنی سیگنال ارز دیجیتال روی نمودار زنده سوار میشه و شما میتونین علاوه بر خود سیگنال، حرکات قیمتی قبل و بعد از صدور سیگنال رو هم روی نمودار مشاهده کنین. این استراتژی باعث می شود تا شما هم آسیب چندانی به سرمایههای خود وارد نکرده و در طولانی مدت رشد قابل توجهی برای آنها شاهد باشید و هم فرصت های بدست آمده در رمز ارز های پایین رده را از دست ندهید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۱۳
soheil shahriyari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی