بهترین اخبار روز جدید از سایت های مختلف | موزیک سهیل

اخبار جدید سایت های جدید - موزیک سهیل
مشخصات بلاگ

موزیک سهیل - خبرهای روز سایت ها و وبلاگ های جدید - تنها بلاگ خبر های جدید سایت ها - وبلاگ موزیک سهیل را دنبال کنید و از فوق العاده ترین مطالب سایت ها لذت ببرید
وبلاگ شخصی موزیک سهیل

طبقه بندی موضوعی
شنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۰، ۰۱:۳۳ ب.ظ

آموزش قانون جذب و مهارت های موفقیت

فقط کافیست که باور کنید دنیا پر از فراوانی است. آموزش قانون جذب شما با یک روش طبیعی برای بودن وارد این دنیا شدید که من آن را نوسان طبیعی می نامم. بلکه باید بگویید خداروشکر که من یک خانه زیبا دارم و درآن زندگی خوب و آرامی دارم. اگر خونه دلخواهتون رو بخواید کافیه بهش فکر کنید و از ذهنتون فرکانس اون خونه رو به جهان بفرستید و قانون جذب اون خونه رو به طریقی وارد زندگی شما میکنه. اگر تنها خیال می کنید که همسرتان به شما خیانت می کند، پس روزی به واقع این اتفاق می افتد. این کار باعث می شود قویترین ارتعاش خواسته تان را به کائنات بفرستید.

آموزش قانون جذب Pdf

مثلا اگر از کائنات درخواست پول دارید حتما باید مبلغ را هم مشخص کنید یا اگر خانه ای زیبا می خواهید باید خصوصیات خانه مورد نظر را هم بگویید. در حقیقت این کتاب ابتدا شما را ثروتمند می کند و سپس به بیان نظریات فلسفی در مورد پول و ثروت می پردازد. افراد زیادی هستند که نمی دانند چگونه می توانند با قانون جذب پول و ثروت، روابط عالی، سلامتی و تمام اهداف و آرزوهایشان را جذب کنید. واقعا نمی دانم چطور بیزینس دوم و سوم خودم را هم راه اندازی کردم؟ در مورد دوم فردی را در نظر بگیرید که خودساخته است و در کنار حمایت والدین به تلاش پرداخته است و باتوجه به ریسک هایی که در زندگی انجام داده، اکنون توانایی پیدا کرده تا بطور مستقل زندگی کند.

برای جذب آرزوها ، تنها درخواست و تجسم کافی نیست چرا که احساس در آن ها نقشی ندارد ، احساسات دارای قدرت بالایی در کارکرد قانون جذب و رسیدن به خواسته ها دارند ، باید احساس را با درخواست و تجسم درآمیزید و آن وقت قدرت شگفت انگیز قانون جذب را تماشا کنید. در هنگام یادداشت کردن آرزوهایتان ، با احساس کامل و انرژی فراوان این کار را انجام دهید چراکه قانون جذب ، این انرژی و احساس شما را دریافت می کند و باعث می شود هر بار که به آن نگاه می کنید ، ارتعاش آن از کلمات شما ساطع شده و به کائنات ارسال شود. به این صورت که شما باید اهداف و آرزوهای خود را به طور آگاهانه ، در ضمیر ناخودآگاه خود برنامه ریزی کرده و از قانون جذب و کائنات برای رسیدن به این اهداف استفاده نمایید.

بر اساس قانون جذب کائنات، اهداف و خواسته هایی را که انتخاب می کنید باید واقعی و بزرگ باشند. نکته مهم بعدی در استفاده از قانون جذب ، قرارگرفتن خواسته های شما در ضمیر ناخودآگاهتان است. یعنی باید روزانه تایم مشخصی را برای انجام تمرینات قانون جذب بگذرید و سعی کنید در طول روز ارتعاشات ذهنیتان را کنترل کنید. آموزش قانون ثروت توقع نداشته باشید که با چندبار تجسم کردن ، به آنچه می خواهید می رسید ، بلکه باید هر روز و به طور منظم ، این کار را تکرار کنید. در تمرین قانون جذب بازی فراوانی شما باید از روز اول این بازی را شروع کنید. کم کم شروع کردن به هدف گذاری و پله پله به اهدافم میرسیدم. تنها زمانی می توان زندگی جدیدی را شروع کرد که چیزهای قدیمی را رها کرده و شرایط را برای ورود چیزهای جدید آماده کنید.

همانطور که گفتم هیچگاه صرف دانستن چند مطلب از این طرف و آن طرف ذهن وسواسی و پرمدعای من و همچنین بچه های تیمم را اغناع نمی کرد.چه بسا آنها ، منظور بچه های تیم موسسه آریال ، بعضی هاشون خیلی مشتاق تر و پای کارتر از خود من برای معلوم شدن ادعاهایی که خانم راندا برن در فیلم راز کرده بود ، بودند. دقیقا من خودم جزو مخالفین سرسخت قانون جذب بودم. قانون جذب آن زمان که ما در آرامش هستیم و یا در فکر و خیال، در درون ما جاریست. چرا که وقتی به توان و قدرت جذب آگاهی پیدا کردید و آن را درک کردید، دیگر یک راز به حساب نمیآید. تعریف ساده و اولیه ای که در فیلم راز برای قانون جذب بیان شد این بود که هرچیزی که به آن فکر کنید آن را به سمت خود جذب می کنید.

آیا فیلم راز یا فیلم قانون جذب یا همان فیلم مستند قانون جذب را دیده اید؟ و یا اینکه مادر تان با خواهرش درباره اینکه شما در حال درس خواندنید و به شدت در حال تلاش هستید و می خواهید در فلان دانشگاه قبول شوید شاید شما را مضطرب کند. به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، پیش از ظهر امروز جلسهای به منظور ارائه گزارش نتایج نهایی آزمون جامع برگزار شده در نوبتهای اصلی و جبرانی، با حضور حسین بر مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش، معاونتهای نظارت، آموزش و فرهنگی دانشگاه فرهنگیان، در محل دفتر سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت این دانشگاه برگزار شد. نام کتاب: تمارین قانون جذب موضوع: آموزش قانون جذب و نحوه کنترل احساس و ارتعاش نوع محصول: pdf قیمت کتاب: 25000 تومان تعداد صفحه: 132. تعداد تمرین: 20 نویسنده: مسعود بلاش نحوه تحویل: بعد از سفارش.

در این مواقع قانون جذب به آسانی در زندگی شما جاری خواهد شد. به عبارتی ، شکرگزاری آن قدر موثر است که می تواند زندگی شما را به تنهایی متحول کند. به همین دلیل باید به تجسم و جملات تاکیدیتان ، احساسات و جزییات را اضافه نمایید. دوست عزیز قبل از آنکه دوره آموزش قانون جذب 5 بعدی را از سایت آریال تهیه نمایید هدیه خود را از ما دریافت نمایید . آخرین قدم در آموزش قانون جذب ، دریافت کردن است. اما فردی که تلاش می کند و زندگی هدفمندی را پیش گرفته است، میتواند از قانون جذب استفاده کند و از کائنات و جهان پیرامون خود انتظار موفقیت را داشته باشد.

یکی از مهمترین مراحل قانون جذب کائنات برای آنکه به هدف و خواسته که دارید برسید , تمرین کردن مداوم است . شاید یکی از مسائل مهمی که بسیاری از افراد در قانون جذب به آن بی اهمیت هستند و در نهایت به خواسته های خود نمی رسند این باشد که اهداف خود را تجسم نمی کنند. برای این موضوع بهتر است ، خواسته های خود را بنویسید زیرا کلمات از قدرتی جادویی برخوردار هستند. تلاش ، تلاش و تلاش زیرا تنها با تلاش و پشتکار می توانید به خواسته های بزرگ خود دست پیدا کنید. هرگاه تمرین تجسم را انجام می دهید ، تلاش کنید تصویر را تا حدی که می توانید واقعی ببینید و به آن احساسات اضافه کنید.

آموزش قانون جذب عشق

مثلا وقتی می توانید یک اتومبیل جدید بخرید که اتومبیل قدیمی خود را رها کرده باشید یا اگر می خواهید ثروتی به دست بیاورید ، باید بخشش داشته باشید. ۱- اگر از طریق سایت نتوانم این محصول را خریداری کنم چکار کنم؟ اگر می خواهید قانون جذب به درستی کارش را انجام دهد باید مستقیم به کائنات بگویید که چه می خواهید با شرح کامل و توصیف دقیق ، خواسته های خود را بیان کنید. برای دریافت پاسخ از کائنات ، باید عادت ها ، باورها و افکار قدیمی خود را رها کرده و برای دریافت خواسته های خود، اقدام نمایید.

قانون جذب در واقع قانون خواستن بدون حرکت و اقدام نیست ، بلکه قانون خواستن و با انگیزه و قدرت قدم برداشتن است. همانطور که اول این صحبت گفتم، لغت احساسات در زبان انگلیسی میتواند انرژی به حرکت درآمده تعبیر شود و هیچ زمان مثل حالا که احساسات شدیدی در برگرداندن عشق از دست رفته خود دارید، نمیتوانید این میزان انرژی را تولید کنید. یاید برای رسیدن به اهداف و آرزوهای خود ، قدمی برداشته و حرکت کنید. اگر شما هم در راستای اهداف خود اقدام می کنید ، به این معنی است که برای رسیدن به آن ها ، ایمان دارید. برای دریافت خواسته تان ، باید اقدام کنید. در تمام درس ها تا اینجا برای اقدام و عمل گاهی خیلی بیشتر از اصول قوانین جذب راهکار ارائه کرده ایم.

انجام تمرینات قانون جذب یکی از بهترین راه و روش ها برای فرستادن ارتعاش مثبت در جهت رسیدن به خواسته ها و آرزوها می باشد. پس بهتر است همین الان دست به کار شده و نقشه رسیدن به یکی از آرزوهایتان را بکشید. تجسمتان باید در این سطح واقعی باشد ، احساسات پنج گانه خود را با جزئیات کامل به تجسمتان اضافه کرده به طوری که گویا همین الان در حال تجربه تجسم خود هستید و سپس از آن استفاده کنید. آن ها به تجسم های خود رسیده اند اما چون باور ندارند که می توانند به آرزوهای خود برسند ، شکست می خورند. کتاب راز نوشته راندا برن پرفروشترین کتاب جهان می باشد که هزاران فرد در جهان با این کتاب استثنایی به موفقیتهای باورنکردنی رسیده اند.

حتما با خودتون میگید من هزاران بار و میلیون ها بار این کار رو کردم و تا امروز هم به هیچ کدوم از خواسته ها و ارزوهام نرسیدم! این تعریف و توضیح از قانون جدب برای اولین بار است که ارائه می شه و چون به صورت ریشه ای و صحیح با موضوع قانون جذب روبرو شدیم تاثیرات و نتایج فوق العاده ای هم بدست آمده. یکی از سیاست های مهم و ارزشمند برای رسیدن به جذب ازدواج با عشق ایجاد نیاز در ناخودآگاه طرف مقابل است. یکی دیگر از راه های دریافت خواسته ها ، رها کردن است. شاید یکی از دلایلی که بسیاری از افراد در قانون جذب و دریافت خواسته هایشان ناموفق هستند ، نداشتن ایمان و باور است.

3. احساس و فرکانس منفی حکم ترمز را داره و اجازه جذب را نمیده. اما اگر احساس خوبی داشتید نشانه این است که دارید راه را درست می روید و باید احساس تان را خوب نگه دارید تا به آن خواسته به هدفی که دارید برسید. اما برای درک بهتر از قانون جذب و این که چگونه می توان در زندگی خود از این قانون استفاده کرد ، ابتدا بایستی قانون جذب را به طور کامل شناخته و مراحل انجام آن را به خوبی فرا بگیرید که در ادامه آموزش قانون جذب را در ۷ مرحله به تفصیل بیان می کنیم. آموزش قانون جذب رو فراموش کنید… آیا تنها کسی که با استفاده از قانون جذب سود کرد، تهیه کننده فیلم و ناشر کتاب بودند؟

آموزش قانون جذب رایگان

این یک کتاب کاملا کاربردیه . همچنین یک تخته آرزوها ، شبیه آنچه جان آسارف در فیلم راز برای خود ساخته بود و با کمک آن توانست به آرزوهای خود برسد ، برای تجسم و کمک به این روند طراحی کنید. تنها اگر تجسمتان به اندازه کافی واقعی باشد ، ذهنتان به آن واکنش نشان خواهد داد. من تضمین میکنم دونستن و تجربه کردن این مطالب هیچگونه ضرری برای شما نداشته باشه و ازتون میخوام اگر تمایلی به شنیدن و آشنا شدن با این علم عظیم کیهانی ندارید این صفحه رو ببندید و بدونید آرزوی موفقیت من رو به همراه خواهید داشت. درخواست شما باید در زمان حال بیان شود و از زمان آینده استفاده نکنید مثلا نگویید من یک خانه زیبا خواهم داشت!

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۱۳
soheil shahriyari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی