بهترین اخبار روز جدید از سایت های مختلف | موزیک سهیل

اخبار جدید سایت های جدید - موزیک سهیل
مشخصات بلاگ

موزیک سهیل - خبرهای روز سایت ها و وبلاگ های جدید - تنها بلاگ خبر های جدید سایت ها - وبلاگ موزیک سهیل را دنبال کنید و از فوق العاده ترین مطالب سایت ها لذت ببرید
وبلاگ شخصی موزیک سهیل

طبقه بندی موضوعی

رمزارز متاورس با استفاده از فناوری بلاک چین، یک قلمرو شگفت‌انگیز و پر از امکانات محسوب می شود. ( جمله قبل را همیشه به یاد داشته باشید ) با فراهم کردن امکان دستیابی به رمز ارز برای در حین بازی برای کاربران، به راحتی می توان فهمید که چرا محبوبیت دنیاهای مجازی ای مثل Decentraland و Axie Infinity در حال افزایش است.

چه برای بازی، میزبانی جلسات کاری یا فروش اقلام از طریق تجارت الکترونیک و موارد دیگر از متاورس استفاده می کنید، در واقع همان پلت فرم یک مرحله ای برای ارتباط با افراد همفکر در سراسر جهان محسوب می شود.

Genopets وارد می شود. یک بازیکن جدید در بازار; و ژنوپت، بازی ارز دیجیتال ژنوپتس اولین بازی ارز دیجیتال غیرقابل معاوضه (NFT) است که فراتر از محدوده معمول متاورس فعالیت می کند. نه تنها باعث می شود تا مغز بازیکنان کار کند، بلکه آنها را به فعالیت بدنی هم تشویق می کند تا سلامتی همه جانبه آنها را ارتقا دهد. در این مقاله، همه اطلاعاتی که باید در مورد ژنوپتس، متاورس و ارز دیجیتال آن یعنی GENE بدانید را در اختیار شما قرار می دهیم.

ژنوپتس ( Genopets ) چیست؟

ژنوپتس، تلاقی کامل بین "حرکت برای بازی" و "بازی برای کسب درآمد" بوده و اولین بازی ارز دیجیتال غیرقابل معاوضه و رایگان برای بازی و حرکت به سوی کسب درآمد به شمار می آید. ژنوپتس که بر روی بلاک چین Solana ساخته شده است، داشتن یک سبک زندگی فعال را سرگرم کننده و لذت بخش می سازد.

Genopets، داده‌های گام‌های کاربران را از طریق دستگاه‌های تلفن همراه آنها با اقتصاد بازی برای کسب درآمد بلاک چین ترکیب می‌کند تا بازیکنان بتوانند همزمان با جستجو در ژنوورس ( مکانی که کاربران در آن ماجراجویی می کنند ) و تکامل یافتن در کنار ژنوپت ( اژدهاهای داخل بازی ) خود، رمز ارز را به وسیله فعالیت جسمی در زندگی واقعی بدست بیاورند.

ژنوپتس، بازیکنان را تشویق می کنند و به آنها پاداش می دهند تا با مراقبت از ژنوپتس های خود در حین بازی، از خودشان هم مراقبت کنند.

حیوانات خانگی درون بازی ژنوپتس چگونه عمل می کنند؟

یک ژنوپت، اول از همه یک ارز دیجیتال غیرقابل معاوضه ای است که به صورت رویه ای تولید می شود. ( یعنی یک اژدها در بازی در اصل یک NFT یا همان توکن غیر قابل تعویض و منحصر است ) در واقع، حیوانی با روح دیجیتالی است که می توانید آن را از تخم بیرون بیاورید، پرورش دهید، بجنگید و آن را تکامل دهید.

برای ایجاد ژنوپتس کودک منحصر به خودتان در ابتدای بازی، ابتدا کمی از شخصیت خودتان را به ژنوپتسی القا می کنید ( با جواب دادن به چندین سوال یا انتخاب گزینه های مختلف ) که به بهترین وجه با شما مطابقت دارد؛ در واقع، شما این مسئله را به عنوان یک ارزیابی کوچک شخصیتی در نظر بگیرید.

در عوض، یک ژنوپت تولید می شود که فقط مختص به شماست. اگر یک ژنوپت کافی نباشد، می‌توانید مجموعه‌ای از حیوانات خانگی خود را بسازید، آنها را در بازار بخرید یا تعداد بیشتری از آنها را ایجاد کنید و سپس آنها را تکامل بخشید.

در طول عمر ژنوپتس، چهار مرحله وجود دارد: نوزادی، جوانی، بزرگسالی و مرحله ناآشکار و مرموز. از کریستال های GENE می توان برای تسریع رشد ژنوپت استفاده کرد. از آنجایی که فرآیند تکامل غیرخطی است، می توان تعداد نامحدودی از تغییرات را ایجاد کرد.

 

با شرکت در چالش‌های مراحل روزانه، می‌توانید ژنوپت خود را برای سفارشی‌سازی خصوصیات آن، ارتقاء سطح و تکامل آن، شکل دهید و در واقع، میزان کمیاب بودن آن را افزایش دهید.

مکانیک های بازی

با اینکه بعضی از بازی‌ها، تجربه کاربر را با "حق دسترسی" محدود می‌کنند، ژنوپتس می‌تواند تجربه‌ای برای بازیکنان پولی و بازیکنان رایگان مشابه باشد. برای درک علت این امر، اجازه دهید ابتدا نگاهی به عناصر اصلی آن بیندازیم: ژنوپتس، کریستال های اصلاح شده، و زیستگاه ها (Habitat).

https://hashamban.com/review/currency/what-is-genopets-gene-token/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۰۵
soheil shahriyari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی