بهترین اخبار روز جدید از سایت های مختلف | موزیک سهیل

اخبار جدید سایت های جدید - موزیک سهیل
مشخصات بلاگ

موزیک سهیل - خبرهای روز سایت ها و وبلاگ های جدید - تنها بلاگ خبر های جدید سایت ها - وبلاگ موزیک سهیل را دنبال کنید و از فوق العاده ترین مطالب سایت ها لذت ببرید
وبلاگ شخصی موزیک سهیل

طبقه بندی موضوعی
يكشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۹، ۰۲:۵۶ ق.ظ

بک‌ لینک دقیقا چیست؟

پس از مدتها از ظهور تعاریفی مانند بک لینک چیه؟ و موارد دیگر در سئو در وب فارسی ، ما به معنی دقیق آنها توجه کرده ایم و بعضاً آنها را با چیزهای دیگر اشتباه گرفته ایم. یکی از این مفاهیم بک لینک است که تعریف آن در حال حاضر کمی با تعریف مدیران وب و شاید برخی مشاوران سئو متفاوت است.

اول از همه ، بیایید نگاهی به نتایج جستجوی Google برای What's backlink بیندازیم:

google-definition-of-backlink

ویکی پدیا منبع تعاریفی است که گوگل در نتایج جستجوی بک لینک چیه ؟ خود نشان می دهد. ویراستاران ویکی پدیا چنین می گویند

    بک لینک پیوند خروجی از یک صفحه به صفحه دیگر است. هرچه تعداد لینکهای سایت شما بیشتر باشد ، محبوبیت سایت شما نیز بیشتر خواهد شد.

به نظر من بک لینک پیوندهایی است که سایت دیگری بک لینک چیه ؟ به سایت شما می دهد یا استراتژی های خاصی دریافت می کنید که برخی از آنها را می توانید در قسمت پیوند مدیریت ایجاد کنید. حال این بک لینک ها می توانند از سایت های مرتبط و غیر مرتبط باشند یا تأثیر مثبتی روی سایت شما داشته و یا حتی باعث افت رتبه آن شوند.
بک لینک خوب و بد
چه بک لینک هایی مفید هستند؟

در یک کلام ، بک لینک هایی که به طور طبیعی توسط بک لینک چیه ؟ نویسنده / مدیر سایت به سایت شما با متن و عبارت مربوط به سایت شما ایجاد می شوند ، بک لینک خوب نامیده می شوند. این بک لینک ها نباید از سایت های هرزنامه باشد ، تعداد پیوندهای خروجی آن سایت نباید زیاد باشد ، نباید از سایتی با شهرت بسیار کم که به نظر می رسد اسپم است ، سایت پیوند دهنده برای سایت شما خیلی عجیب نباشد از نظر رابطه موضوعی و سایر عوامل مهمترین آنها ذکر شد.
چه بک لینک هایی مضر هستند؟

آیا لینک می تواند مضر باشد؟ آره. بسیاری از سایت های هرزنامه بک لینک چیه ؟ هر روز متولد می شوند و با دریافت و ایجاد پیوندهای غیرطبیعی و هرزنامه به نتایج عالی گوگل می رسند و سپس جریمه می شوند! بک لینک های مخرب آنهایی هستند که از سایت های غیر مرتبط هستند ، تعداد زیادی لینک خروجی دارند ، از سایتهایی با IP که به عنوان اسپم شناخته می شوند ، متن لنگر شما را بسیار تکرار کرده اند و خود محتوا تولید نمی کنند.

بک لینک - عوامل قدرت
چه چیزی در کیفیت پیوند تأثیر دارد؟

Anchor text: Anchor text متن یا عبارتی است که به صفحه دیگری پیوند دارد. اکنون چه تاثیری دارد؟ وقتی از عبارتی مربوط به صفحه ای که می خواهید به آن پیوند دهید استفاده می کنید ، گویا شما به Google سیگنالی ارسال کرده اید که این متن مربوط به آن صفحه است و Google می تواند با توجه به عوامل بک لینک چیه ؟ دیگر رتبه آن کلمه را افزایش دهد.

Domain Authority: این عامل توسط Moz ایجاد شده است. سن دامنه ، تعداد پیوندهای ورودی ، کیفیت پیوندها ، فعالیت سایت در شبکه های اجتماعی و ... در افزایش یا کاهش این عامل نقش دارد. این نمره می تواند در تعیین کیفیت پیوند نقش داشته باشد.

Authority صفحه: اعتبار صفحه همان مجازات دامنه ارائه شده توسط Moz است بک لینک چیه ؟ که کیفیت پیوندهای ورودی و اعتبار کلی همان صفحه را تعیین می کند.

دریافت لینک از سایت های کشورتان: بک لینک چیه ؟ اگر سایتی به زبان فارسی دارید بهتر است پیوندهایی که می گیرید از سایتهایی باشد که دارای دامنه .ir باشند. زیرا آنها شانس شما را برای گرفتن رتبه بالاتر در نتایج جستجوی بک لینک چیه ؟ ایران افزایش می دهند. اما ممکن است رتبه شما را در نتایج جستجوی بین المللی افزایش ندهند.

تعداد پیوندهای درون صفحه ای: بک لینک چیه ؟ اینکه Google می داند پیوندهای خروجی از یک سایت عادی هستند یا نه ، توسط بسیاری از عوامل تعیین می شود. اما به طور کلی ، تعداد پیوندهای خروجی از صفحه ای که پیوند بک لینک چیه ؟ را از آن دریافت می کنید ، نباید زیاد باشد و باید در رابطه با محتوا حفظ شود.

PageRank آن صفحه: البته شکی نیست که رتبه صفحه دیگر اهمیتی ندارد بک لینک چیه ؟ ، اما هنوز هم یک سیگنال نسبتاً معتبر در افزایش تأثیر لینک ها است. توجه داشته باشید که pagerink به طور مستقیم بر رتبه شما تأثیر نمی گذارد بک لینک چیه ؟ ، اما می تواند به طور غیرمستقیم بر آن تأثیر بگذارد.

روابط: یکی از مواردی که بسیاری از افراد در آن اشتباه می کنند بک لینک چیه ؟ بحث در مورد روابط بین پیوندها است. پیوندها یک ویژگی به نام Rel دارند که می توانیم با استفاده از آن به موتورهای جستجو بگوییم برای آن صفحه از Link Juice و PR آب ما چیزی بگیرند. این امکان وجود دارد که موتورهای جستجو به دلیل پیوندی که به آن ارائه داده اید بک لینک چیه ؟ ، رتبه آن صفحه را افزایش دهند ، اما از صفحه شما برای آن صفحه چیزی نگرفته اند. به طور معمول نیازی به ذکر "dofollow" در پیوند "rel =" نیست. خود پیوندها بصورت پیش فرض Dofollow هستند. اما اگر می خواهیم بک لینک چیه ؟ آنها را دنبال نکنیم ، باید این کار را همانطور که در زیر نشان داده شده انجام دهیم:

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۱۳
soheil shahriyari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی