بهترین اخبار روز جدید از سایت های مختلف | موزیک سهیل

اخبار جدید سایت های جدید - موزیک سهیل
مشخصات بلاگ

موزیک سهیل - خبرهای روز سایت ها و وبلاگ های جدید - تنها بلاگ خبر های جدید سایت ها - وبلاگ موزیک سهیل را دنبال کنید و از فوق العاده ترین مطالب سایت ها لذت ببرید
وبلاگ شخصی موزیک سهیل

طبقه بندی موضوعی
پنجشنبه, ۴ آذر ۱۴۰۰، ۰۶:۳۹ ب.ظ

دوره رایگان آموزش ارز دیجیتال حشم بان

این دوره آموزشی که از صفر تا صد آموزش ارز دیجیتال و آموزش بیت کوین را در خود گنجانده است و به مرور زمان تکمیل می شود، یکی از کامل ترین و اصولی ترین دوره های آموزشی ارز دیجیتال است که شما را از گذراندن در هر دوره حضوری و غیر حضوری بی نیاز می سازد.

ابتدا کمی در مورد دوره می نویسم و سپس مقاله آموزش ارز دیجیتال در ادامه توضیحات دوره...

بهترین راه این است که این مقاله را به عنوان پیش نیاز کامل بخوانید و سپس فیلم دوره آموزش ارز دیجیتال رایگانی که در همین صفحه از سایت hashamban.com قرار داده ام را ببینید.

این دوره آموزشی صرفا متخص کسانی است که دید سرمایه گذاری دارند و از هرگونه چالش و استرس خرید و فروش دائمی ارز دیجیتال گریزان هستند.

اگر نیاز به خرید و فروش دائمی ارز دیجیتال دارید و قصد یک شبه پولدار شدن را دارید، می توانید دوره های آموزش تکنیکال را از اساتید بورس و فارکس دنبال کنید و بدون علم و آگاهی مختص ارزهای دیجیتال از ابتدا اقدام به خرید و فروش نمایید. تمامی آموزش های تکنیکال ( بر اساس چارت ) در آپارات و یوتیوب به وفور و به صورت رایگان در دسترس عموم است.

پس اگر به دنبال یک شبه میلیادر شدن هستید این دوره آموزش ارز دیجیتال برای شما کاربردی نخواهد بود.

شرکت در این دوره غیر حضوری است و صرفا به صورت فیلم و پادکست می باشد.

به شما قول می دهم این دوره رایگان پربارتر از هر دوره غیر رایگان در سطح ایران است ( زیرا تمام دوره های ایرانی و اکثر دوره های خارجی را دیده ام )

در این آموزش سعی کرده ام با ساده ترین زبان ممکن و به دور از تخصص، ارز دیجیتال را آموزش دهم ولی این گویای این مسئله نیست که در این صنعت متخصص نیستم. به همین دلیل اگر سوال های پیچیده و تخصصی داشتید پس از دیدن فیلم های دوره و خواندن این مقاله در انتهای همین نوشته سوالات خود را بپرسید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما باشم.

حال برویم سراغ ارز دیجیتال و مقاله ای که برای شما به زبان ساده نوشته ام

آموزش ارز دیجیتال : https://hashamban.com/learn/cryptocurrency-learning/

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۰۴
soheil shahriyari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی