بهترین اخبار روز جدید از سایت های مختلف | موزیک سهیل

اخبار جدید سایت های جدید - موزیک سهیل
مشخصات بلاگ

موزیک سهیل - خبرهای روز سایت ها و وبلاگ های جدید - تنها بلاگ خبر های جدید سایت ها - وبلاگ موزیک سهیل را دنبال کنید و از فوق العاده ترین مطالب سایت ها لذت ببرید
وبلاگ شخصی موزیک سهیل

طبقه بندی موضوعی
جمعه, ۵ آذر ۱۴۰۰، ۰۳:۱۰ ق.ظ

سولانیوم و توکن Slim

سولانیوم پلتفرم جمع آوری سرمایه و سکوی پرتاب کریپتویی و غیرمتمرکز است که روی بلاکچین سولانا اجرا شده است. همچنین قابلیت هایی مانند صرافی غیرمتمرکز (DEX) دارد که با هسته صرافی شماره یک اکوسیستم سولانا، یعنی SERUM کار می‌کند. در این صرافی کاربران می توانند توکن‌های ( SLIM ) اسلیم خود را با استفاده از سیستم رده‌بندی منعطف، اِستِیک (بلوکه کردن سرمایه برای مدت مشخص به هدف بدست آوردن سود) کنند و توکن‌های xSLIM به دست آورند که قابلیت های حاکمیتی در شبکه دارد.

اکوسیستم کریپتویی سولانیوم یکی از تازه‌ترین پروژه‌هایی است که روی بلاکچین سولانا اجرا شده و بستری هیجان انگیز ترین برای رویدادهای عرضه توکن در آینده خواهد بود.

در این مقاله نگاهی عمیق به اکوسیستم کریپتویی سولانیوم خواهیم داشت، توکن داخلی آن یعنی اسلیم و توکن حاکمیتی XSLIM را بررسی خواهیم کرد. همچنین صرافی غیرمتمرکزش را محک می زنیم و در مورد استیک کردن، استخرهای نقدینگی، ساز و کار حکومتی و سکوی پرتاب سولانیوم با شما سخن خواهیم گفت. پس در ادامه با ما همراه باشید.

سولانیوم چیست؟

همانطور که قبلا هم گفتیم سولانیوم پلتفرمی غیرمتمرکز برای جمع آوری سرمایه و سکوی پرتابی برای پروژه‌های کریپتویی است که بر روی بلاکچین سولانا، که سریعترین بلاکچین دنیاست کار می‌کند.

این پلتفرم به کاربران خود امکان می‌دهد که در عرضه عمومی توکن شرکت کنند و به وسیله صرافی غیرمتمرکز درونی و کیف پول دیجیتالی یکپارچه شده با آن، به راحتی به معامله بپردازند. همچنین می‌توانند با استیک کردن توکن اسلیم و بدست اوردن توکن حاکمیتی XSLIM، در سازوکار حاکمیتی سولانیوم مشارکت داشته باشند.

 

هدف سولانیوم ایجاد دسترسی به بلاک چین سولانا برای همه مردم است. همچنین بر رابط کاربری قوی (UI) و تجربه کاربری (UX) عالی تاکید دارد و با شکل دادن همکاری های محکم با دیگر پروژه ها، قصد ترویج و تطبیق پذیری بیشتر با اکوسیستم سولانا را دارد.

به کاربرانی که نقدینگی را به استخرهای نقدینگی سولانیوم تزریق می‌کنند، توکنی با نام SLIM-LP تعلق می‌گیرد. هر دو توکن اسلیم و SLIM-LP می توانند استیک شوند و در ازای آن ها توکن حاکمیتی XSLIM به کاربران داده می‌شود. دارندگان این توکن می‌توانند سهمی از هزینه های تراکنش در پلتفرم دریافت کنند و شانس شرکت کردن در ایردراپ ها (AIR DROP) را نیز دارند.

سازوکار چند رده‌ای استیک کردن در سولانیوم، دسترسی عادلانه و برابر به رویدادها در سکوی پرتاب توکن ها را فراهم می‌کند. معیار این دسترسی بستگی به تعداد توکن و مدت زمان استیک شدن آن دارد. این سیستم به کاربرانی که مدت زمان بیشتری توکن های خود را استیک می‌کنند، جوایز بیشتری می‌دهد.

یعنی جایزه افرادی که مقدار توکن کمی دارند ولی مدت زمان بیشتری آن را استیک می‌کند، نسبت به افرادی که توکن زیادی دارند ولی مدت کوتاه‌تری آن را استیک می‌کنند، یکسان است.

https://hashamban.com/review/currency/what-is-solanium-and-the-slim-token/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۰۵
soheil shahriyari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی