بهترین اخبار روز جدید از سایت های مختلف | موزیک سهیل

اخبار جدید سایت های جدید - موزیک سهیل
مشخصات بلاگ

موزیک سهیل - خبرهای روز سایت ها و وبلاگ های جدید - تنها بلاگ خبر های جدید سایت ها - وبلاگ موزیک سهیل را دنبال کنید و از فوق العاده ترین مطالب سایت ها لذت ببرید
وبلاگ شخصی موزیک سهیل

طبقه بندی موضوعی
جمعه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۴:۱۶ ب.ظ

قانون جذب چیست؟

قانون جذب

قانون جذب ، قانون زندگی کل جهان. دانستن و درک قانون جذب باعث می شود که به آرزوهای خود برسید ، در حالی که بسیاری از ما آن را به درستی نمی دانیم یا درک نمی کنیم.

به بخش مقالات ویژه سایت مطالعه اجرای قانون خوش آمدید.

از طریق فایل زیر پادکست صوتی این مقاله درباره قانون جذب را گوش دهید:


برای افزایش یا کاهش میزان صدا ، از دکمه های بالا و پایین استفاده کنید.
قانون جذب
قانون جذب چیست؟

من معتقدم که قانون جذب مهمترین قانون در جهان است و همه این قانون را به درستی و از منابع معتبر فرا گرفته اند. اولاً ، او از مطالعه علم قانون جذب سپاسگزار بود و ثانیا ، آرزو داشت که از نظر علمی با سرعت و دقت بیشتری در مورد این موضوع اطلاعاتی کسب کند.

ما سعی کرده ایم مقالات مفید و به روز را در این بخش از سایت توسعه اندیشه به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم. مباحث بسیار متداولی در بخش مقالات وجود دارد ، مانند قانون جذب؟ ، قانون جذب عشق و قانون جذب ثروت. این روزانه هزاران بازدید از مناطق مختلف جهان دارد. تمام تلاش های یک تیم با استعداد برای پرورش ایده ها مجموعه ای از یک پایگاه اطلاعاتی کامل از مقالات برای شما دوستداران علوم روانشناسی است.

با خواندن مقالات این بخش خواهید فهمید که همه چیز در این دنیا محصول انرژی است. ما می توانیم با داشتن افکار مثبت و خلاقانه ای که از طریق تکرار و تمرین بدست می آوریم ، این انرژی را در همه جا پخش کنیم. بنابراین بیایید به یکدیگر انرژی مثبت دهیم.

قانون جذب عشق

در قانون جذب عشق ، ما یاد می گیریم که می توانیم از این موهبت زندگی لذت ببریم همانطور که همه افراد اطراف خود را پیدا می کنیم. و بگذارید بین این افراد انتخاب کنیم که چه چیزی برای ما خوشایند است و چه چیزی برای ما خوشایند نیست. قانون جذب ازدواج تعجب آور است.

موهبت زندگی این است که همه افراد اطراف شما را در خود جای می دهد ، بنابراین شما می توانید آنچه را که دوست دارید در آن افراد انتخاب کنید و از آنچه دوست ندارید دور شوید. شما نمی خواهید به خاطر خصوصیاتی که در فرد دوست دارید مورد علاقه قرار بگیرند. بدون نشان دادن احساس خاصی کافی است آن را برگردانید.

قانون جذب ثروت نیز بر این اساس استوار است که اگر احساس خوبی نسبت به پول داشته باشیم ، آن را به سمت خود جذب خواهیم کرد. و با اضطراب آن را از خود دور می کنیم و آن ثروت را نابود می کنیم. در این قانون ، کار شما مهم نیست ، فقط با پیروی از آن می توانید ثروت خود را از آنچه سرطان می آورد بدست آورید.

وقتی در صلح یا فکر هستیم ، قانون جذب در درون ما جریان می یابد. افکار منفی ما ارتعاشات منفی ارسال می کند و قانون جذب همان نظم را به ما بازمی گرداند.

این مقدمه ای است برای مطالعه تخصصی "قانون جذب". عناوین اضافی در مقاله مربوطه ذکر شده است.

وقتی یک فکر مثبت یا منفی در ما جریان می یابد ، فکر ما یک لرزش در قانون جذب ایجاد می کند. همه چیز در این دنیا می لرزد. احساس خوب باعث لرزش مثبت و احساس بد باعث لرزش منفی می شود.
قانون جذب ثروت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۰
soheil shahriyari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی