بهترین اخبار روز جدید از سایت های مختلف | موزیک سهیل

اخبار جدید سایت های جدید - موزیک سهیل
مشخصات بلاگ

موزیک سهیل - خبرهای روز سایت ها و وبلاگ های جدید - تنها بلاگ خبر های جدید سایت ها - وبلاگ موزیک سهیل را دنبال کنید و از فوق العاده ترین مطالب سایت ها لذت ببرید
وبلاگ شخصی موزیک سهیل

طبقه بندی موضوعی
دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۰، ۰۷:۰۸ ب.ظ

کاشت مو چگونه انجام می شود؟

امروزه عمل های پیوند مو بین ۸ تا ۱۰ ساعت به طول می انجامند. عفونت از دیگر عوارض های احتمالی می باشد چرا که در این روش فلپ برداری صورت می گیرد و فرد متقاضی پس از انجام عمل پیوند مو دچار عفونت در قسمت های پشت سر خود می شود. کاشت مو که گاهی به آن ترمیم مو نیز گفته می شود یک عمل سرپایی است که با استفاده از فناوری میکروگرافی برای پیوند فولیکولهای موی خود فرد به مناطق دیگر پوست سر که موهای آن کم پشت شدهاند، استفاده می شود. از یک مرطوبکننده یا شامپو برای برطرف کردن خارش میشود استفاده کرد. استفاده از شامپو بسیار مهم است چون باعث جلوگیری از دلمه بستن زخم در اطراف محور مو میشود این دلمههای پوستی به محور مو میچسبند و خطر ریزش فولیکولهای موی تازه کاشته شده در طول ۶ تا ۱۰ روز بعد از عمل افزایش پیدا میکند.

و میزان دائمی بودن آن در این مطلب همراه ما باشید.

در این زمان است که فرد نیاز به تقویت مو، جلوگیری از ریزش مو و در موارد خاصی کاشت مو را احساس می کنند. زخم کلوئیدی زخمی است بزرگ و برآمده که پس از انجام جراحی در موضع تحت درمان ظاهر میشود. دلیل این موضوع این است که در برداشت توسط تکنسین ممکن است خطای انسانی رخ دهد که نتیجه این موضوع پرت شدن و از بین رفتن بانک موی فرد می باشد در این متد تا ۱۴۰۰۰ تار موی واقعی را در یک جلسه می توان برداشت کرد و کاشت و اینکه برداشت در این روش با دستگاه انجام می شود که بدون جراحی ، بدون درد ، بدون بیهوشی بوده و همچنین دوران نقاهت و عوارض ندارند . برای اینکه بعد از عمل پیوند مو تنها به منزل بازنگردید، فردی را همراه خود بیاورید. برای کسب اطلاعات در زمینه کاشت مو و میزان دائمی بودن آن در این مطلب همراه ما باشید. پوست سر به همراه موهایی که روی آن قرار دارند به طور کامل برداشته میشود. تاریخچه استفاده از بخشهایی از پوست سر که در آن بافتی از پوست سر به همراه منبع اصلی تولید خونش به یک منطقه طاس کاشته شود، به قرن ۱۹ بر میگردد.

استفاده از تکنیکهای پیوند مو مدرن به دهه ۳۰ میلادی در ژاپن بر میگردد که آن موقع جراحان از گرافتهای کوچک و حتی «گرافتهای واحد فولیکولی» برای جایگزین کردن مناطق آسیب دیده ابرو یا مژگان، ولی نه در رابطه با برطرف سازی طاسی، استفاده میکردند. جابجایی فولیکول های مو دائمی است و هیچ راهی برای بازگشت آنها به موقعیت قبلیشان وجود ندارد. با گذشت سالیان، محققان روش های مختلفی را آزمایش نمودند که در حال حاضر منجر به پیدایش تکنیک های نوین در کاشت مو شده است و نتایج مطلوب و ظاهر طبیعی برای افراد به ارمغان می آورد. اگر چنین امری ناراحتکننده است، داروهایی برای آرام سازی ورم وجود دارد. اگر شما یا یکی از نزدیکان شما قصد کاشتن مو دارد، این مقاله به شما کمک می کند تا با نتایج کاشت مو، این که چه انتظاری باید داشت و انواع روش های کاشت مو آشنا شوید. از آنجا که این فرایند، برای زیبایی انجام میشود و در سلامت جسمی تاثیر زیادی ندارند، لذا بیمه، هزینه های آن را تقبل نمی کند و شخص باید خود برای پرداخت آنها اقدام نماید.

جراحان حاضر در کلینیک کاشت مو پرشین هیر، استفاده از لیزر برای پیوند مو را در این زمان مناسب نمی دانند. تکنیک پیوند موی اتوماتیک یا کاشت مو به روش safer، بدون نیاز به جراحی انجام می شود، بنابراین دیگر نیازی به ایجاد شکاف در ناحیه برداشت مو نخواهد بود. عمل جراحی کاشت مو به صورت سرپایی انجام می شود و در ناحیه ای که قرار است مو پیوند زده شود بی حسی تزریق می شود و بیمار هیچ دردی را در عمل حس نمی کندو فقط امکان دارد بعد از عمل احساس در کند که این اتفاق طبیعی است. کاشت مو به روش SUT تنها روش کاشت مو بدون جراحی می باشد و به هیچ عنوان جراحی ندارد، کاشت مو به روش SUT با دستگاه اتوماتیک انجام می شود یعنی برداشت گرفت ها از پشت سر توسط دستگاه اتوماتیک انجام می شود. به هیج وجه و تحت هیچ شرایطی امکان استفاده از موی شخص دیگر و کاشت آن در سر شخص وجود ندارد.

کلینیک رویان : https://royan.clinic

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۱۱
soheil shahriyari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی